نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4357
-
الف
+

ساخت سری چهارم فلمی که «جکی چان» با آن به دنیای هالیوود شناخته شد

«جکی چان» در قسمت جدید فلم سینمایی «ساعت شلوغی» بازی خواهد کرد.

«جکی چان» در قسمت جدید فلم سینمایی «ساعت شلوغی» ایفای نقش می کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جکی چان» ستاره محبوب و کهنه کار چینایی که بیشتر در فلم های اکشن نقش آفرینی کرده ، در قسمت جدید فلم سینمایی «ساعت شلوغی» بازی خواهد کرد. 

مدت‌ها بود شایعه ساخت و عدم ساخت قسمت چهارم فلم سینمایی «ساعت شلوغی» به گوش می رسید.

این در حالی است که «کریس تاکر» یکی از بازیگران اصلی «ساعت شلوغی» به تازگی در صفحه شخصی خود پستی نشر کرده که به نظر می رسد، ساخت این فلم به واقعیت نزدیک شده است.

او در این پست عکسی از خودش و جکی چان را به اشتراک گذاشت که هر دوی آن‌ها با دستشان عدد چهار را نشان می دهند؛ این پیام به نوعی خبر ساخت قسمت چهارم ساعت شلوغی را تایید می کند که هم اکنون در حال فلم برداری است و در آینده‌ای نزدیک آماده نشر می شود.

البته هنوز اطلاعاتی در مورد عوامل و دیگر بازیگران فلم اعلام نشده و پیش بینی می شود، کارگردان سه قسمت گذشته یعنی «برت رتنر» کارگردانی سری جدید را نیز بر عهده خواهد داشت.

از اکران آخرین قسمت فلم سینمایی «ساعت شلوغی» 12 سال می گذرد و اکنون بعد از این مدت طولانی به نظر می رسد، طرفداران این فلم سینمایی به آرزوی خود رسیده اند.

قسمت اول این فلم در سال ۱۹۹۸ میلادی با ۳۳ میلیون دالر بودجه، توانست حدود ۲۴۵ میلیون دالر فروش جهانی داشته باشد.

در این فلم به جز جکی چان و کریس تاکر، تام ویلکینسون، کریس پن، تزی ما، کن لئونگ الیزابت پنیا، مارک روستون، رکس لین، فیلیپ بیکر هال،جان هاکس، کلیفتون پاول ایفای نقش نموده اند. 

م ح 

نظر شما
ارسال نظر